fredag 23 augusti 2013

Atjhoo!

Dax för sensommaren/höstens? förkylning. Jag är tacl och lov inte ofta sjuk, men varje vår och höst blir jag förkyld oftast rejält. I förrgår efter jobbet började jag känna mig konstig. Var så trött och frös, samt att jag hade fruktansvärt ont i ryggen Tog alvedon och kollade, jahapp feber. Inte ofta man har det nuförtiden. Hade svårt att sova på natten för det värkte så i ryggen och jag frös. På dagen låg jag bara i soffan med vetekdden på ryggen och frös som en gris och en våt kall handuk på pannan för hjärnan kokade. Tack och lov att mormor är här och har hjälpt mig ta Love nu när Micke börjat jobba denna vecka! Hon har roat, matat och hämtat och lämnat på dagis. Världens bästa mamma har jag!!! <3 Inatt fick jag sova lite bättre iallfall och trorts att febern sitter i och halsen värker så har jag inte lika ont i ryggen. Alltid något. Nu ska jag ta en panodil och lite honungsvatten Kurera kurera!

Inga kommentarer: