söndag 7 november 2010

Söndag och denna helgen har gått (som alltid) för fort.
Den har vart soft dock.
Fredag kväll var det kalas hos Mickes farmor och jag åt choklad tryffeltårta så jag svettades.
Vilket jag fick sota för på lördagen , då jag hade magkatarr hela dagen.=(
En fika på stan med Elin och sen hem.
Vi skulle ut men jag var sjukt seg och tänkte skita i det.
Men sen peppa jag upp mig och drog till Elin.
Tyvärr var systemet stängt i dag så jag hade ingen öl, men man kan ju ha kul nykter.

När vi kom fram till strömpis hade vakten bestämmt att just i dag var Elin för ung att komma in.
Han måste va scitzo för alla andra gånger går det bra.
Så där stod vi 2 nyktra damer som bara ville in och dansa och värma våra små ben komma in.
men det var bara att gå därifrån.
PARTYPOOPER!

Jag tog tolvbussen hem och la mig och försökte värma mig på Micke istället.
Men det gick fan inte jag var som en isbit.

Efter jag frysit i en timme packa jag på mig mjukisbrallor och filt över duntäcket.
Då somna jag.

I dag är det söndag och jag ska väl ta och springa en vända...
Har för övrigt lyckats buda hem 2 adventsstjärnor från 50 talet för 50 kr!
Så nu vill jag att det ska bli advent så man kan mysa till det lite!

Adjö!

Inga kommentarer: